Telefoniczna
Informacja Pacjenta: 800 190 590

Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19

Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19

Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19

21.01.2022

Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r. https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/obsluga-klienta/

Jak skontaktować się z nami?

Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:

– siedziba w Białymstoku tel. 85 745 95 00, 85 745 95 87

  leczenie uzdrowiskowe tel. 85 745 95 23, 85 745 95 24

  składanie skarg i wniosków tel. 85 745 95 76

– delegatura w Łomży tel. 86 216 88 40

– delegatura w Suwałkach tel87 562 02 50

– delegatura w Siemiatyczach tel. 85 655 20 71

  • w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer: 85 745 95 25
  • prześlij do nas list na adres:

Podlaski Oddział Wojewódzki NFZ w Białymstoku, ul. Pałacowa 3, 15-042 Białystok

  • skorzystaj ze skrytki ePUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek prud1d099x/SkrytkaESP

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.